“Ok grek”

20:00
Rankad som nr 679 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Kök: Grekiskt
Område: Södermalm Område

Skulle säga detta är en ganska genomsnittlig grek, men ett trevligt läge och interiör. Souvlakin med friterad potatis är bra och ger den rätta ”Greklandsbuzzen ”. Vi blev placerade nära ett annat sällskap vilket var lite märkligt i Corona tider och när restaurangen var tom i övrigt..

Datum för besöket: april 2021
Tack AnnaPanna2014

Omdömet skrevs 4 november 2020

Den här restaurangen tycker jag inte var så bra. Jag åt moussaka som verkligen inte var något speciellt men gick att äta och servitören var okej även om han mest stod och pratade med kamrater men det blev inte alls den grekiska upplevelsen jag hoppats på.

Datum för besöket: november 2020
Tack Kassler66
Omdömet skrevs 2 november 2020 från mobil enhet

Vi åt var sin moussaka och vitlöksbröd till förrätt. Brödet var mjukt o lite segt . Moussakan kändes ut som om det var”fabriksgjord” och uppvärmd i mikro - bechamelsåsen var som ett segt täcke ovanpå . En sallad till som var smaklös och allt för stora bitar. Inte värt ett besök

Datum för besöket: november 2020
1  Tack TuristenN
Omdömet skrevs 12 oktober 2020 från mobil enhet

Fantastiskt god mat, stora portioner.
Prisvärd och bra service !
Rekommenderar lammfilé alla dagar i veckan!

Datum för besöket: oktober 2020
Tack Mil4n
Omdömet skrevs 3 oktober 2020 från mobil enhet

Mysigt restaurang, fin toalett, jättetrevligt tjej serverade oss. Tyvärr bifteki var sämsta vad har ätit, påminde järpar.

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack Susanna P

Resenärer som tittade på Greken på hörnet tittade också på

Besökt Greken på hörnet? Berätta vad du tyckte!