“Mat och dryck”

Rankad som nr 472 av 3 380 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Maten smakade bra. Deras service var inte speciellt bra. Vi upptäckte efteråt att de dubbeldebiterade oss för whiskey.

Datum för besöket: februari 2020
Tack I6957SXjohni

Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Ser kocken häller upp dimplings från typ finduspåse, gör dom alltså inte själv vilket får mig att undra vad mer kommer från "coop" grillningen kommer tillbaka helt smaklös tur det finn salt på bordet, andra ställen lägger men själv på oljor och smaker före stekningen, 2 lunch tot 438kr och kaffe ingår inte,för dålig mat för den prislappen. Trist

Datum för besöket: januari 2020
Tack mlmhakan
Omdömet skrevs 8 december 2019

Otrevlig personal som inte är barnvänliga. Dålig mat och stressig miljö. De vill inte ha barnvagnar inne i restaurangen.

Datum för besöket: december 2019
Tack Chanelleleon
Omdömet skrevs 13 november 2019 från mobil enhet

Som sagt kvälls buffén är inte prisvärt. Odugligt utbud, man kan se flugor flyga på färskmaten. Nonchalant personal som strosar omkring. För övrigt fräsch lokal.

Datum för besöket: november 2019
Tack Samsara1993
Omdömet skrevs 29 oktober 2019 från mobil enhet

Smaklös och tråkig lunchbuffé utan klass. Inte värt pengarna. Om man är ute efter endast ”bukfylla” har du kommit rätt.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Maria A

Resenärer som tittade på Restaurang Tang tittade också på

Besökt Restaurang Tang? Berätta vad du tyckte!