“Riktigt bra!”

Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Affärsmöten, Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Frukost, Bokningar
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 8 juli 2018 från mobil enhet

Riktigt god fisk i alla former! Dagens fisk var riktigt bra. Fisksoppan också. Bra vinlista med prisvärda viner som matchade fiskrätterna på ett utmärkt sätt.

Tack Hasse W

Omdömet skrevs 4 juni 2018 från mobil enhet

Allt var toppen med denna restaurang. Maten var utsökt och bättre service har jag aldrig fått på någon annan restaurang som jag har besökt. Outstanding, gå dit nu

Tack Anette H
Omdömet skrevs 30 maj 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande och god mat. Föreställde platå på webbsidan. Lätt och smidigt allt ifrån bokning till betalning. Rekommenderas

Tack Frank S
Omdömet skrevs 26 maj 2018 från mobil enhet

Besökte restaurangen en fredag. Fick ett väldigt trevligt bemötande under hela besöket. Upplevde personalen som kunniga. Maten var god och drycken likaså. Vi åt en Skagen till förrätt och den smakade väldigt bra. Havskräftorna och hällgrillade rödingen var också riktigt goda.

Tack Moa078
Omdömet skrevs 19 maj 2018 från mobil enhet

Trevligt sällskap, central adress men tråkig lokal som skulle kunna göras mysigare. Skaldjuren och champagnen motsvarade inte priset.

Tack Johan R

Resenärer som tittade på Stockholm Fisk tittade också på

Besökt Stockholm Fisk? Berätta vad du tyckte!