“Mycket gott ”

Rankad som nr 161 av 3 384 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 3 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig restaurang med mycket god mat med mycket serviceinriktad personal. Snabb service som har bra kontroll på vad kunden önskar.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Peter O

Omdömet skrevs 7 januari 2020

Mycket trevlig fisk- och skaldjursretaurang i centrala Stockholm. Tidigare låg restaurangen i Göteborg.

Datum för besöket: januari 2020
Tack FredrikCn
Omdömet skrevs 17 december 2019

God mat som upplevdes lite vardaglig i presentationen. Enkel dock trevlig miljö. Bra bemötande från personalen.

Datum för besöket: november 2019
Tack MMoPP
Omdömet skrevs 7 december 2019

Superhärlig restaurang. Har ätit på Räkan i Göteborg för några år sen, då var jag lika nöjd som jag blev efter denna gång. Vi åt skaldjursplatå, sen avslutade vi med några drinkar. Extremt duktig och trevlig bartender som tipsade om det ena och det andra. Väldig mysig stämning och bra service.

Datum för besöket: december 2019
Tack 924karln
Omdömet skrevs 30 november 2019 från mobil enhet

Fantastiskt god mat. Trevlig serviceminded personal och mysig miljö. Åt gös vilken var jättegod. Rekommenderas varmt.

Datum för besöket: november 2019
Tack 149svens

Resenärer som tittade på Restaurang Räkan tittade också på

Besökt Restaurang Räkan? Berätta vad du tyckte!