“God mat och trevlig personal”
Omdöme om Restaurang Räkan

Restaurang Räkan
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Restaurang Räkan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 211 av 3 471 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 6 juli 2018 från mobil enhet

Vi var här en fredagskväll och fick både god mat och bra service. Alla var jättetrevliga!
Tyvärr var borden vid dammen upptagna, så vi fick inte uppleva någon radiostyrd båt.
Vi åt Pasta Vongole och Fisk- och skaldjursgrytan. Både var mycket goda med väl balanserade smaker.
Dock väldigt dyrt!

Tack Josefin N

Omdömet skrevs 5 juli 2018 från mobil enhet

Denna klenod till restaurang ligger numera i Stockholm, på en central adress nära kommunikationer. Vi blev trevligt bemötta och anvisade ett bord vid ’vattnet’.
Jag beställde deras fisk- och skaldjursgryta och den var mycket god. Mycket smak och med lite hetta! Helt klart godare än vad jag trodde.
Beställde ett glas vitt till, som rekommenderades av servitrisen, och det passade bra till. Rekommenderas!

Tack Johanna G
Omdömet skrevs 1 juli 2018

Urusel service, vi bokade bord i förväg. I början, med förrätt, funkade ganska bra men vi fick vänta till varmrätten 45 minuter trots många påminnelser, svaret var att det var stressigt i köket, under tiden lyckades många gäster äta sig mätta och gå, det verkar inte funka alls på varmrätter..gå inte dit, man blir bara arg, stressad och förbannad..till slut bad vi om notan utan att äta vår mat..

Tack Ana C
Omdömet skrevs 23 juni 2018 från mobil enhet

Kan inte rekommedera detta ställe. Det var usel service och riktigt dålig mat. Beställde skaldjur delux, de glömde servera räkorna och snapsen vi ville ha till (midsommarafton). Musslorna smakade unket och när vi ätit upp det som gick att äta så kom smaklösa räkor fram. Kungskrabbebenet var nästan tomt. Det enda som var gott var faktiskt hummern. Fick avdrag på notan pga den dåliga service vi fick. Bordsgrannarna var lika missnöjda som vi.

Tack JosefinN44
Omdömet skrevs 22 juni 2018 från mobil enhet

Musslorna vi fick smakade och luktade väldigt unket. 4st missnöjda musselälskare. Annars trevlig miljö.

Tack Patrik W

Resenärer som tittade på Restaurang Räkan tittade också på

Besökt Restaurang Räkan? Berätta vad du tyckte!