“Ok, inget mer. ”
Omdöme om Restaurang Räkan

Restaurang Räkan
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Restaurang Räkan har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 211 av 3 473 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Vi var där tillsammans med några vänner och var inte imponerad. Vår servitris var inte särskilt engagerad och det tog ganska lång tid att få drinkar och mat.
Vi åt toast Skagen till förrätt och den var god, till varmrätt åt jag Kungsfisk med vitvinssås som jag hade förväntat mig mer av.
Räkan är troligtvis inget ställe jag kommer besöka igen.

Tack Frank R

Omdömet skrevs 20 mars 2018

Servicen var bra. Maten var god men kanske lite för liten portion. Efter att ha pillat bort alla småben på den helstekta Rödtungan fanns inte mycket kött kvar. Hade nog varit mer matigt med fiskgryta. Centralt läge med närhet till Oscarsteatern.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack L-O P
Omdömet skrevs 14 mars 2018

Mycket vällagad fisk och trevligt bemötande av personalen. Båtinspirerad inredning som flyttat med från Göteborg i fräschare tappning.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack lisanordstrom55
Omdömet skrevs 6 mars 2018

Fräscha skaldjur, tyvärr en av Sthlms ocharmigaste lokaler. Halvfull lokal fast vi fick ändå sitta vid ett annat par. Jätte konstigt. Brödet kändes en vecka gammalt, torrt smaklöst och inte ens värdigt en lunchrestaurang.

Tack olofsson944
Omdömet skrevs 3 mars 2018

Mysigt ställe med mycket bra mat och oerhört serviceinriktad och trevlig personal. Vid beställning av räkor får man själv styra en radiostyrd båt så att räkorna kommer till bordet, mycket uppskattat av barnen i sällskapet.

Tack lotta1mattsson

Resenärer som tittade på Restaurang Räkan tittade också på

Besökt Restaurang Räkan? Berätta vad du tyckte!