“Mysig och familjär restaurang”
Omdöme om Elies Kok och Bar

Elies Kok och Bar
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Elies Kok och Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 318 av 3 442 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Södermalm
Omdömet skrevs 1 april 2018

Möttes av glad och trevlig personal som var mån om oss gäster.
Mycket och god mat!
Ett litet ställe som vi gärna kommer tillbaka till.

Tack LaHopp52Mia

Omdömet skrevs 6 mars 2018

Mycket god och omsorgsfullt tillagad mat. Personalen är mycket trevlig. Lokalen är i minsta laget vilket gör att man bör boka bord i mycket god tid.

Tack PerG123
Omdömet skrevs 25 februari 2018

Smakrikt och fräscht. Den libanesiska maten här förtjänar mer uppmärksamhet än ställena vi oftare ser inne i stan! Mezen var så god!

Tack juliabirgitta
Omdömet skrevs 30 januari 2018 från mobil enhet

Vackert! Gästfokus! Varmt! Smakrikt! Personligt! Och hur gott som helst!
Romantik på tu man hand, familjeglädje eller kompishäng - hit vill man alltid gå.

Tack Peter T
Omdömet skrevs 21 november 2017 från mobil enhet

Åt deras avsmakningsmeny tillsammans med min pojkvän för ca ett år sedan, mycket har kanske hänt sedan dess vad vet jag, men då var det i alla fall helt fantastiskt! Så otroligt gott och MYCKET mat.

Väldigt prisvärt ifall man vill pröva något gott tillsammans med sin partner eller vän!

Tack Emma V

Resenärer som tittade på Elies Kok och Bar tittade också på

Besökt Elies Kok och Bar? Berätta vad du tyckte!