“Inte prisvärt”

Bra för: Romantiska möten, Lokal mat
Middagsalternativ: Frukost, Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 25 juni 2017

Baren har bra häng men restaurangen är inte att rekommendera. Oinspirerat och dyrt + sega servitörer.

Datum för besöket: mars 2017
Tack jonas v

Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

Medioker mat med för höga priser. Dålig service. Men bra läge o trevlig lokal, ta bara en drink o undvik matsalen.

Datum för besöket: mars 2017
Tack gerd55a
Omdömet skrevs 22 oktober 2016 från mobil enhet

Dålig start då vi var tvungna att vänta i en kvart trots att vi hade bokat bord. Otrevlig kille i baren. Maten var inget speciellt, gnocchin var inte alls bra, ta något annat om ni ändå vill testa det här stället. Servitriserna var trevliga.

Datum för besöket: oktober 2016
Tack yanraz
Omdömet skrevs 16 juni 2015

Det här stället kan vara trevligt för att gå och ta en drink. Lokalen är mysig och personalen är mestadels trevlig.

Datum för besöket: juni 2015
Tack Olle S
Omdömet skrevs 10 april 2014

Fruktansvärt dålig service. Vi fick vänta på maten i 50 minuter. Fick stressa i oss den för att hinna till föreställningen.

Datum för besöket: april 2014
    • Atmosfär
Tack Myris1

Resenärer som tittade på Folkoperan Bar och Kok tittade också på

Besökt Folkoperan Bar och Kok? Berätta vad du tyckte!