“Otroligt god mat och perfekt service!”
Omdöme om Restaurang Esperia

Rankad som nr 68 av 3 783 Restauranger i Stockholm
Kök: Grekiskt
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Detta måste vara en av de bästa restauranger jag varit på i Stockholm. Otroligt god mat och sååå trevlig personal! Kommer definitivt komma tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 401medinai

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Jag och familjen var på besök i Stockholm och kunde inte känna oss mer nöjda av vårt val av resturang. Esperia är en väldig trevlig och mysig resturang med underbar mat och service. Jag skulle rekommendera denna resturang för alla sorters människor för alla sorters tillställningar. Jag kommer definitivt komma tillbaka hit. Mycket nöjd!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Shcnitz

Ett bra, gott och prisvärt avslut på vår Mamma Mia Light dag. Bra service och trevlig omgivning med härlig grekisk atmosfär.

Tack U7186LMtinap

Fantastiskt trevlig restaurang med utmärkt service, trevlig personal och tillika utmärkt mat. Alla rätt, rekommenderas varmt!

Tack M6406HUjane
Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Mycket god mat och bra service trots en liten incident från servitörens sida vilken han ordnade upp på bästa sätt

Tack 470margaretad

Resenärer som tittade på Restaurang Esperia tittade också på

Besökt Restaurang Esperia? Berätta vad du tyckte!