“Mycket trevlig middag ”

20:00
Rankad som nr 73 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Kök: Grekiskt
Område: Södermalm Område

Vi hade en mycket trevlig middag på Esperia. Maten var jättegod och vällagat och köttet var stekt till perfektion, vår servitör var supertrevlig och proffsig. Vi åt deras tre rätters meny och allt var jättegott. Retsinan till passade perfekt.

Tack 834katarinal

Supergod mat, bästa grekiska vi varit till i Stockholm! Vi åt souvlakin som var perfekt grillad och vi kommer definitivt komma hit igen. Väldigt trevlig personal och mysig lokal också!

Tack josefinee124

Om man gillar grekisk mat så ska man definitivt besöka denna restaurang. Det har mycket god och vällagad grekisk mat.
Servicen är också utmärkt.

Tack lahna999
Omdömet skrevs 10 augusti 2019 från mobil enhet

Mycket god, genuint grekisk mat. Bra service med trevlig personal. Bra utbud av både mat och dryck, även veganska alternativ. Humana priser.

Tack Rolf I
Omdömet skrevs 10 augusti 2019

god mat men för dyra förrätt. 85 kronor för en matsked aubergine på ett bit knäckebröd! vi satt ute vet inget om inomhus.

Tack 864shivar

Resenärer som tittade på Restaurang Esperia tittade också på

Besökt Restaurang Esperia? Berätta vad du tyckte!