“Takeout mitt i veckan ”
Omdöme om Palmyra Kebab

Palmyra Kebab
Rankad som nr 260 av 3 415 Restauranger i Stockholm
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Supergod falafeltallrik med ris hämtade jag på Palmyra i Årsta. Fräscht, gott och väldigt stor portion fick jag med mig (kommer njuta av maten även imorgon). Lätt att hitta och här är det alltid mycket folk. Smidigt att få en ’buzzer’ så man vet när sin mat är klar. Bra priser. Rekommenderas verkligen!

Tack Johanna G

Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Otroligt mycket folk och svårt att få sittplats. Men maten var god och rejäla portioner!
Gillar du snabbmat och bli mätt, så är detta rätt!

Tack Jimmie O
Omdömet skrevs 14 mars 2018 från mobil enhet

Underbar restaurang. Färsk mat, snälla personer och stora portioner rekommenderar starkt,
Testa deras special taktik

Tack Weam A
Omdömet skrevs 18 januari 2018 från mobil enhet

Jag och en vän besökte Palmyra Kebab för lunch. Sist jag besökte var 2013.
Den känns som de har minskat portionerna lite. Troligtvis för att skippa allt matsvinn. Kvalité på kebab och ris. Extra plus i kanten att du får ta hur mycket sås och sallad du vill. Blir återbesök när man har vägarna förbi.

Tack David S
Omdömet skrevs 22 december 2017 från mobil enhet

Här är det både kvalitet och kvantitet som gäller. Stället har funnits länge och har hållit en hög kvalitet. Med tanke på kundflödet så hålls det fräscht. Här kör man buffe där man fyller på grönsaker och såser efter egen smak. Potionerna är mycket ambitiösa och räcker åt alla, kanske lagom för två....

2  Tack Leif L

Resenärer som tittade på Palmyra Kebab tittade också på

Besökt Palmyra Kebab? Berätta vad du tyckte!