“Lunchdröm”

tis 22/6
20:00
Rankad som nr 79 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm

Bra lunch! Trevlig personal. Allt man kan behöva för en vardagslunch med lite lyx. Prisvärt och familjärt! Luncha här!

Datum för besöket: maj 2021
Tack nikan0r_

Omdömet skrevs 29 april 2021 från mobil enhet

Wow! Vilken personal. Vilket bemötande. Maten var även den fantastiskt god. Rekommenderar verkligen detta ställe.

Datum för besöket: april 2021
Tack Linda-Mari J
Omdömet skrevs 2 april 2021 från mobil enhet

En jätte mysig kvarterskrog. Trevlig personal som har valt rätt yrke och supergod mat. Vi var flera i sällskapet som tog den första menyn med Meze, Sovlaki och Baklava där allt var gott.

Datum för besöket: april 2021
Tack MarKriDan
Omdömet skrevs 20 februari 2021 från mobil enhet

Vi beställde hem lammracks med mycket goda tillbehör.Är mycket nöjda och ger högsta betyg till vår favoritrestaurang Kouzina.Vi har alltid blivit mycket väl bemötta av den fantastiska personalen.

Datum för besöket: februari 2021
Tack 848marie
Omdömet skrevs 18 februari 2021

Lammfilé med grönsaker och en underbar sås är oslagbar. Beställer hem ofta
Trevliga ägare samt personal-alltid glada. Inget knussel.
Risotto som smakar som risotto. Har inte upptäckt något dåligt. I coronatider får man hemkört snabbt och billigt. TACK!

Datum för besöket: februari 2021
Tack anders_615

Resenärer som tittade på Kouzina tittade också på

Besökt Kouzina? Berätta vad du tyckte!