“God lunch ”

20:00
Rankad som nr 88 av 3 783 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs för 6 dagar sedan från mobil enhet

Bra lunch med flera goda alternativ
Priserna klart acceptabla för Stockholms innerstad.
Lite stökig lokal, speciellt vid beställning

Datum för besöket: juni 2019
Tack Håkan S

Ok mat och mycket mysig restaurang men väldigt oproffsig servitör. Det ska inte sänka en restaurang men förstörde tyvärr intrycket den kvällen. Presenterar maten i detalj för mitt sällskap och säger sen bara "well that's food" om min mat, inte skämtsamt utan bara nonchigt.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Steveexploration
Omdömet skrevs 13 augusti 2019 från mobil enhet

Riktig bra och prisvärd grekisk mat. Trevlig och proffsig service. Ger enbart varma rekommendationer.

Datum för besöket: juni 2019
Tack isakgran
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Alltid lika bra mat och service. En av de bättre restaurangerna i Stockholm. Deras Grekiska mat är underbar och vällagad. Lammfilén är ett måste.
Servicen är som alltid på topp. Detta var 3:e besöket .

Datum för besöket: augusti 2019
Tack lennart121377
Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Vi åt en sovlaki och en högrevsburgare. Burgaren var bra men sovlakin höll inte måttet och då i synnerhet köttet som var torrt och inte helt varmt. Kändes som köttet var uppvärmt eller hade legat länge och väntat på servering. I övrigt var såser och friterad potatis goda. Servicen var snabb och effektiv och personalen var trevlig. Vi kommer nog inte tillbaka tyvärr..

Datum för besöket: juli 2019
Tack danielmV3319VD

Resenärer som tittade på Kouzina tittade också på

Besökt Kouzina? Berätta vad du tyckte!