“Alltid lika bra”

20:00
Rankad som nr 79 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 9 augusti 2019 från mobil enhet

Alltid lika bra mat och service. En av de bättre restaurangerna i Stockholm. Deras Grekiska mat är underbar och vällagad. Lammfilén är ett måste.
Servicen är som alltid på topp. Detta var 3:e besöket .

Datum för besöket: augusti 2019
Tack lennart121377

Omdömet skrevs 28 juli 2019 från mobil enhet

Vi åt en sovlaki och en högrevsburgare. Burgaren var bra men sovlakin höll inte måttet och då i synnerhet köttet som var torrt och inte helt varmt. Kändes som köttet var uppvärmt eller hade legat länge och väntat på servering. I övrigt var såser och friterad potatis goda. Servicen var snabb och effektiv och personalen var trevlig. Vi kommer nog inte tillbaka tyvärr..

Datum för besöket: juli 2019
Tack danielmV3319VD
Omdömet skrevs 3 juli 2019

Vi var där för middag med vänner. Jag åt pidakia, den var utmärkt. Tyvärr blev en av vännerna magsjuk, vet inte om det berodde på maten dock. Trevlig miljö och stämning.

Datum för besöket: december 2018
Tack 848ErikN
Omdömet skrevs 10 juni 2019 från mobil enhet

Dom här bröderna vet vad både kvalité, presentation och proffsig service innebär. Stora leenden, familjärt och vänligt! Ovanligt i Stockholm. Maten är på riktigt grekisk och tillagad med omsorg och kärlek. Hit går vi alla med glädje igen! Tack.

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack olanacka
Omdömet skrevs 6 juni 2019 från mobil enhet

Åt både förrätt och varmrätt. Allt smakade riktigt bra. Enda plumpen som en del personer skulle haka upp sig på var att Souvlakin var aningen rosa inuti och eftersom det var fläskfile så är det inte så bra.

Datum för besöket: maj 2019
Tack stefandemare

Resenärer som tittade på Kouzina tittade också på

Besökt Kouzina? Berätta vad du tyckte!