“Min bästa tapas restaurang i stan!”
Omdöme om Bistro Boheme

Rankad som nr 630 av 3 783 Restauranger i Stockholm
Kök: Tjeckiskt
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 16 april 2019

Jag har varit är mint 15 gånger, älskar deras mat och Sangria och personalen är alltid trevliga! Det är en mysig stämning både inne och finns möjlighet att sitta utomhus på deras mysiga innegård i vårsolen! perfekt ställe att fira en födelsedag, eller gå på en date eller umgås med familjen :D

Datum för besöket: oktober 2018
Tack rightforyou

Omdömet skrevs 11 april 2019 från mobil enhet

Bistro Bohems lokaler är lite tråkiga murriga när deras uteservering är stängd .
Vi fick ett bra bemötande från personalen väldigt aktiva och glada.
Maten var mestadels bra men saknade det lilla extra (Tapas).
Priset ok för att ligga på en turistgata.

Tack je434
Omdömet skrevs 7 april 2019

Först var vi här ett gäng på 10 pers. Trots kort varsel gick det bra att boka till en fredagskväll. Maten varierade; entrecote, stor gryta m musslor o många tapas. Trevlig personal trots trängsel och vi fick snabbt in mera vin när vi beställde. Alla var nöjda!
Andra gången, en tisdagkväll, var vi 3 pers med Let'sDeal. Lika trevlig personal, alla tapas jättegoda och smakrika.
Läget är dessutom toppen - mitt i centrum - !!
Återkommer asap. :)

Tack sesse2015
Omdömet skrevs 2 april 2019

Vi har gått hit ofta tidigare, en hel del beroende på den trevliga personbalen som arbetade då. Fick höra att det var ägarbyte i december
Visst, personalen nu gjorde väl vad dom kunde, men det kändes väldigt nybörjaraktigt
och det blev väntetider därför. Helt annan klass innan ägarbytet. Priserna har justerats uppåt och utan förbättring av mat o service
Det vi åt var inte märkvärdigt alls, helt vanliga standardtapas, som man finner överallt.
Tyvärr kände vi att vi inte kommer att återvända hit, det var för mycket nergativt och det finns så många andra ställen som är bättre nu.

2  Tack Mikael K
Omdömet skrevs 19 mars 2019 från mobil enhet

Verkligen tragiskt att det blivit så dåligt. Detta var min och mina näras favorit tapasrestaurang men nu var personalen otrevliga, av 20 tapasrätter fick vi in 1 fel, och 4 glömdes bort, varav 2 fick vi aldrig trots påminnelse. Maten smakade nästan ingenting, friterande räkorna var tidigare oemotståndliga, nu i smaklös tomatsås med en massa koriander. Måste ha blivit nya ägare. Vi satt nära toaletten som spred en starkt odör från luftfräschare varje gång en gäst behövde gå in, så mycket att det stack i ögonen och en av vårt sällskap fick hosta under tiden vi var där. (Hört talas om luktfria bakteriedödande medel??)

Datum för besöket: mars 2019
2  Tack gliljeberg

Resenärer som tittade på Bistro Boheme tittade också på

Besökt Bistro Boheme? Berätta vad du tyckte!