“Trevligt ställe med bra mat”
Omdöme om Bistro Boheme

Rankad som nr 630 av 3 783 Restauranger i Stockholm
Kök: Tjeckiskt
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 4 juni 2018 från mobil enhet

Tredje gången jag besöker Boheme och det har varit mycket bra alla tre ggr.

Bra utbud av tapas som är vällagade servicen var snabb.

Datum för besöket: juni 2018
1  Tack HenrikP382

Omdömet skrevs 2 juni 2018 från mobil enhet

Fin uteservering, utmärkta tapas. Jag och min man delade på 5 tapas, samtliga var jättegoda.
Snabb och trevlig service. Plus för att vi fick ett bord för 4 så vi hade gott om plats.

Datum för besöket: juni 2018
1  Tack Cissi1976
Omdömet skrevs 16 maj 2018

Fin uteservering men jag var väl en av kanske 7 kunder den eftermiddagen och personalen cirklade runt mig som hökar, kollade i min tallrik om jag var klar och jag upplevde det som väldigt stressande.
Sen fick jag knappt någon mat; tog chevresalladen vilket enbart bestod av några salladsblad, 2(!!!) skivor tomat, 4 skivor gurka och sen en smal bit chevre. thats it. Gick därifrån hungrig och sur.

2  Tack Nataskinger
Omdömet skrevs 16 maj 2018 från mobil enhet

Verkligen jättefin uteservering Men maten var verkligen knappt ätbar. Vi var tre som tog schnitzel och den var så tunn att det nästan bara var panerad panering. Undvik schnitzel såvida du inte gillar friterad panering, då är detta rätten för dig!

2  Tack soder_bruttan
Omdömet skrevs 11 maj 2018 från mobil enhet

Var väldigt imponerad av rotselleri-schnitzeln. Den var riktigt god, bra fantasi! Många restauranger har ännu inte förstått att det finns många vegalternativ, men det har ni. Lite trött ingång tyvärr. Inte så attraktivt insida. Service var helt ok.

Tack kliskp

Resenärer som tittade på Bistro Boheme tittade också på

Besökt Bistro Boheme? Berätta vad du tyckte!