“Tveklöst Stockholms bästa burgare”

Barrels Burgers & Beer
Rankad som nr 74 av 3 406 Restauranger i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: ”Vi serverar riktigt goda burgare tillsammans med intressant och smakrik öl”. Vi tror på vår produkt då vi blandar originalrecept med nytänkande för att få en så bra variation som möjligt på våra burgare och övriga rätter. Vi försöker alltid vara lyhörda för gästernas önskemål och vill servera allt från menyn prima färskt med ett miljö- och hållbarhetstänk som grund. Vi gillar närproducerat och så naturliga produkter som möjligt.

Prisvärt, avslappnat, mycket gott utbud av öl som varierar ofta.
Rekommenderar Paris burgaren med bea! Och Buffalo chicken wings för den som har en palett som tål lite hetta.

Datum för besöket: september 2020
Tack StianO01
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 331)

Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Goda burgare i trevlig miljö. Fick inte exakt vad vi beställde men mycket nöjd trots detta. IPA på tapp bör undvikas, den hade en konstig bismak.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 757johang
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Jag tog original. Hamburgare mellan två ristade brödskivor. Enkelt inget tjafs med dressing, ketchup pommes el dyl. Delikat. Bra service på gatan, enkelt superbra

Datum för besöket: juli 2020
Tack yngen
Omdömet skrevs 26 juni 2020 från mobil enhet

Sen lunch efter en lång resa. Saftiga burgare som smakade mycket bra. Trevlig personal men kanske en smula långsam tillagning. Trots allt en helt ok upplevelse.

Datum för besöket: juni 2020
Tack Footprints817783
Omdömet skrevs 27 mars 2020

Första gången jag åt barrels var under öppningen av City. Nu tre år senare laverar de samma smak och känsla! Riktigt goda burgare, trevlig och kunnig personal samt väldigt goda och många ölsorter. Rekommenderar starkt!

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack angelicasantos1

Resenärer som tittade på Barrels Burgers & Beer tittade också på

Besökt Barrels Burgers & Beer? Berätta vad du tyckte!