“Grym burgare”

Barrels Burgers & Beer
Rankad som nr 56 av 3 473 Restauranger i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: ”Vi serverar riktigt goda burgare tillsammans med intressant och smakrik öl”. Vi tror på vår produkt då vi blandar originalrecept med nytänkande för att få en så bra variation som möjligt på våra burgare och övriga rätter. Vi försöker alltid vara lyhörda för gästernas önskemål och vill servera allt från menyn prima färskt med ett miljö- och hållbarhetstänk som grund. Vi gillar närproducerat och så naturliga produkter som möjligt.

Mycket bra burgare! Smakerna satt klockrent och portionen var lagom stor. Ett plus för goda dippsåser och väldigt kall öl.
Servicen var snabb trots ganska mycket folk.

Tack Freddy L

Vi har ätit här flera gånger och blivit nöjda varje gång. Riktigt god mat och det går snabbt att få ut maten. Enda klagomålet är väl att det känns fjantigt att alla pratar engelska trots att de kan svenska egentligen? Lite irriterande och känns pretto.

Tack EliSophie A
Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Ett självklart val för mig när jag ska äta burgare! Bra personal bra mat och en fantastisk atmosfär!

Tack Skybolt84
Omdömet skrevs 10 augusti 2018 från mobil enhet

De enda hamburgare jag numera äter finns här. Spännande ölsorter och kunnig personal, trevligt placerad i Gamla stan. Väl värt upprepade besök!

Tack TeresaS2855
Omdömet skrevs 2 augusti 2018 från mobil enhet

Stannade till för en drink och blev positivt överraskad av det stora utbudet på alkoholfria drycker. Detta passade oss perfekt!

Tack Josefine L

Resenärer som tittade på Barrels Burgers & Beer tittade också på

Besökt Barrels Burgers & Beer? Berätta vad du tyckte!