“Hamburgare i Gamlastan”

Barrels Burgers & Beer
Rankad som nr 42 av 3 396 Restauranger i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: ”Vi serverar riktigt goda burgare tillsammans med intressant och smakrik öl”. Vi tror på vår produkt då vi blandar originalrecept med nytänkande för att få en så bra variation som möjligt på våra burgare och övriga rätter. Vi försöker alltid vara lyhörda för gästernas önskemål och vill servera allt från menyn prima färskt med ett miljö- och hållbarhetstänk som grund. Vi gillar närproducerat och så naturliga produkter som möjligt.
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Goda hamburgare. Snabb service. Tråkigt att behöva äta på en papptallrik. Snäppet bättre än en snabbrestaurang.

Tack Hans A

Omdömet skrevs 12 mars 2018 från mobil enhet

Bra kryddat och saftigt kött, bra smaker. Lite trött servis som inte var uppmärksamma. Minus för sittplatserna som var riktigt obekväma.

Tack NJORGENSEN
Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Mysigt ställe med goda ölsorter och burgare. Bra service och trevlig personal. Fullsatt när vi kom men vi tog en öl i baren medans vi väntade. Kommer absolut gå hit igen.

Tack Ulrika T
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Ännu ett burgarställe som också kombinerar öl med burgaren. Väldigt bra smakkombo! Här finns en bra variation av burgare!

Tack Miguel d
Omdömet skrevs 23 februari 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang med good hamburgare. Jag åt matador dubbelt mycket gott och maten är varm. Rekommenderar

Tack Shiva R

Resenärer som tittade på Barrels Burgers & Beer tittade också på

Besökt Barrels Burgers & Beer? Berätta vad du tyckte!