“Bra service och god mat!”

Barrels Burgers & Beer
Rankad som nr 20 av 3 164 Restauranger i Stockholm
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Beskrivning: ”Vi serverar riktigt goda burgare tillsammans med intressant och smakrik öl”. Vi tror på vår produkt då vi blandar originalrecept med nytänkande för att få en så bra variation som möjligt på våra burgare och övriga rätter. Vi försöker alltid vara lyhörda för gästernas önskemål och vill servera allt från menyn prima färskt med ett miljö- och hållbarhetstänk som grund. Vi gillar närproducerat och så naturliga produkter som möjligt.
Omdömet skrevs mars 20 2017

Vi var dit innan ett besök på musikevent, så tiden var lite knapp och vi var tveksamma till att hinna. Men med snabb service och maten snabbt så var det absolut inga problem! Riktigt god hamburgare och bra öl!

Tack jokv1989

Omdömet skrevs mars 12 2017 från mobil enhet

Mycket enkel inredning med en trevlig atmosfär. Bra utbud på öl & drinkar och med en mat som tar en till himmelen om man gillar burgare.
Klart godkänd!

Tack prwannberg
Omdömet skrevs mars 8 2017

Saftiga burgare i trevlig pubmiljö, ackompanjerade med en diger öllista. Kan absolut rekommenderas för en enklare middag.

Tack Peter L
Omdömet skrevs mars 5 2017

Efter 14 år som Pescetarian vill jag påstå att en och annan burgare (utan fågel eller rött kött, såklart!) har slunkit ned! Tyvärr måste jag säga att ganska ofta har dessa burgare varit på gränsen till oätliga! Men lyckligtvis så har gänget på "Barrels" totalt fattat galoppen! Vegetarisk burgare i toppklass! Bra lokal & ännu bättre personal! Men bäst va ändå burgaren! Det gjorde ni bra Meatlovers!

1  Tack BlocassoPipa
Omdömet skrevs februari 16 2017 från mobil enhet

Vi har testat många hamburgerrestauranger i Stockholm men inget slår Barrels. Skönt och avslappnat ställe, ofta fullt så om man är flera kan man få vänta på bord, lite lättare att få bord om man är 2 men vi har aldrig behövt vänta längre än 10 min.

Tack osskarrr

Resenärer som tittade på Barrels Burgers & Beer tittade också på

Besökt Barrels Burgers & Beer? Berätta vad du tyckte!