“Kanon ställe👍🏻”

Kök: Libanesiskt
Bra för: Romantiska möten
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 13 augusti 2021 från mobil enhet

Bra personal och underbar service! Maten var fantastisk och vinet som rekommenderades var mmmmm. Hit kommer vi att åka fler gånger

Tack Relax03957496723

1923 av 294 omdömen

Omdömet skrevs 11 augusti 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat i mängder, personlig och bra service! Rekommenderar starkt! (Extra plus för att det är prisvärt och att de erbjöd oss att ta med maten vi inte orkade äta i matlådor - snyggt! Och gott även idag :)

Tack Lars N
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Mysig restaurang med väldigt god och vällagad mat till bra pris. Mottagande och omhändertagande på toppnivå av mycket trevlig personal.

Tack Modesty01
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket god mat o bra service! Rekommenderas!!! Mycket olika smaker vilket var väldigt spännande, kul med något annat än pasta och potatis.

Tack emmakristinasofi
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Maten var helt fantastisk, åt Fatayer (spenatpiråger), Shanklish (ost) och Kraydes Harr (räkor). Servicen var riktigt bra. Allting var väldigt fint och samtidigt avslappnat - bästa kombon.

Tack 993fridat

Resenärer som tittade på Tabbouli tittade också på

Besökt Tabbouli? Berätta vad du tyckte!