“God, vällagad libanesisk mat och fin service”
Omdöme om Tabbouli

Kök: Libanesiskt
Bra för: Romantiska möten
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Mysig restaurang med väldigt god och vällagad mat till bra pris. Mottagande och omhändertagande på toppnivå av mycket trevlig personal.

Tack Modesty01

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket god mat o bra service! Rekommenderas!!! Mycket olika smaker vilket var väldigt spännande, kul med något annat än pasta och potatis.

Tack emmakristinasofi
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Maten var helt fantastisk, åt Fatayer (spenatpiråger), Shanklish (ost) och Kraydes Harr (räkor). Servicen var riktigt bra. Allting var väldigt fint och samtidigt avslappnat - bästa kombon.

Tack 993fridat
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Vi åt den stora avsmakningsmeny och jag säger bara WOW! Så otroligt gott och SÅ mycket mat! De erbjöd oss att ta med resterna hem i en låda, vilket var helt toppen!

Tack Guide499556
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket god mat, härliga smakwr Vinet som föreslogs passade perfekt till. Mysig inrednig. Satt på uteplatsen. Lugn miljö. Trevlig service Fullsatt
Perfekt
avrundning på vår stockholmsvistelse

Tack ElisabetA143

Resenärer som tittade på Tabbouli tittade också på

Besökt Tabbouli? Berätta vad du tyckte!