“Toppen!”

Kök: Libanesiskt
Bra för: Romantiska möten
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 8 augusti 2021

Maten var helt fantastisk, åt Fatayer (spenatpiråger), Shanklish (ost) och Kraydes Harr (räkor). Servicen var riktigt bra. Allting var väldigt fint och samtidigt avslappnat - bästa kombon.

Tack 993fridat

Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Vi åt den stora avsmakningsmeny och jag säger bara WOW! Så otroligt gott och SÅ mycket mat! De erbjöd oss att ta med resterna hem i en låda, vilket var helt toppen!

Tack Guide499556
Omdömet skrevs 7 augusti 2021 från mobil enhet

Mycket god mat, härliga smakwr Vinet som föreslogs passade perfekt till. Mysig inrednig. Satt på uteplatsen. Lugn miljö. Trevlig service Fullsatt
Perfekt
avrundning på vår stockholmsvistelse

Tack ElisabetA143
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Bästa libanesiska maten jag har ätit bra service och god mat jag rekommenderar alla som kommer till Stockholm att besöka denna restaurang

Tack 903gzimk
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Har nog aldrig blivit besviken här! Allt från servicen, personalen till maten är magisk helt enkelt!

Tack sarakH5450TP

Resenärer som tittade på Tabbouli tittade också på

Besökt Tabbouli? Berätta vad du tyckte!