“God mat och trevlig miljö”
Omdöme om Tabbouli

Rankad som nr 67 av 3 327 Restauranger i Stockholm
Kök: Libanesiskt
Bra för: Romantiska möten
Område: Södermalm Område

Vi åt Avsmakningsmeny 2 (med grill). Allting var mycket gott.
Grillrätterna kom för tidigt vilket gjorde att de hann kalna. Eller som jag gjorde, åt grillrätterna först och sedan de varma smårätterna som nu hade hunnit bli kalla.

Tack 899tarjak

Lätt den bästa libanesiska restaurangen i Sverige, både i smak och service! Den nyrenoverade restaurangen gjorde inte upplevelsen sämre.

Tack Pierre K

Trevlig personal, fin miljö, supergod mat och dryck. Alla nöjda, från bebis till farmor, vegan och köttälskare

Tack MariaT8227

Väldigt fin och mysig interiör, trevlig personal och fantastiskt god mat. Efterrätterna var utsökta!

Tack Timaaezz
Omdömet skrevs 23 september 2020 från mobil enhet

Jag och min vän tog in 8 rätter vilket var 2 mer än rekommendation men allt lät så gott! Nästa gång får jag ta avsmakningsmeny så jag får smacka fler. Lite mycket kött och kyckling som jag inte äter men fanns gott om alternativ. Mysig miljö. Servitören vi hade var lite kort men annars var personalen helt ok.

Tack sophieinthe

Resenärer som tittade på Tabbouli tittade också på

Besökt Tabbouli? Berätta vad du tyckte!