“Lunch en söndag ”

Rankad som nr 491 av 3 420 Restauranger i Stockholm
Kök: Sushi
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Trevligaste personalen. Ljuvlig mat. Grymt vin. Snygg atmosfär. JAG kräver inte mer!
Vi var 3 stycken och alla var lika nöjda

Tack AnetteBrunett

Omdömet skrevs 3 februari 2018 från mobil enhet

Maten var toppen och riktigt god. Servicen var inte alls bra. Vi hade en servitör som tog beställning, sedan såg vi inte susen av henne. När hon var vid vårt bord så var hon kort i ton och inte speciellt trevlig. Trist med tanke på att maten var så god. Lite trångt mellan borden men annars en skön atmosfär.

1  Tack thezzyy
Omdömet skrevs 18 januari 2018 från mobil enhet

Lunch med vänner. Kommer 11.30 för att slippa värsta rusningen då man inte kan boka bord till lunch. Kanonbra mat enligt oss alla, jag åt grönsaker och friterad tofu i curry. Riktigt riktigt bra, sen att servispersonal stod på tårna gjorde inte saken sämre. Gick ut vid 12.20, då var det många hungriga i kön.

Tack hakangref
Omdömet skrevs 3 december 2017 från mobil enhet

Trevligt ställe, "clean inredning" Personalen var trevliga och gjorde vistelsen positiv. Ett ställe som serverar jättegod sushi och några grillrätter. Prisbilden är i den övre kategorin. Alla i sällskapet nöjda med restaurangen. Kan rekommendera den friterade laxsushin

Tack Kent N
Omdömet skrevs 7 november 2017 från mobil enhet

Tjejerna som serverar är ointresserade och tog en evighet att få beställa och betala. Krävdes i princip att vi ställde oss upp och ropade för att få kontakt. Maten var däremot jättegod. Så trist att det inte matchade. Ger mitt betyg för servicen.

1  Tack asasvart12

Resenärer som tittade på Raw Sushi & Grill tittade också på

Besökt Raw Sushi & Grill? Berätta vad du tyckte!