“En underbar Sushi-restaurang i hjärtat av Stockholm”
Omdöme om Raw Sushi & Grill

Raw Sushi & Grill
Rankad som nr 473 av 3 362 Restauranger i Stockholm
Kök: Sushi
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 6 september 2017

Mycket god mat, så väl sushin som spetten. Favoriten för mig är makirullarna Spicy Tuna och friterade räkorna! Det är väldigt mysigt att hänga på uteserveringen under värmelamporna! :)

Tack SarahUsberg

Omdömet skrevs 3 september 2017 från mobil enhet

Väldigt god och smakrik sushi. Smärre miss med beställningen, annars utmärkt service! Hit kommer vi gärna igen!

Tack David E
Omdömet skrevs 14 augusti 2017

Maten var bra, fint uppläggt på tallriken. Men restaurangen är litet pretentiös och vill ge en sken av japanskt utan att förstå hur maten serveras och ätas i Japan.
Vi fick t ex kött som inte var uppsatt som det görs i Japan; det var självklart att man inte kunde äta med pinnar på det sättet som det serverades, men personalen lätt förvånat när man ville be om att få en kniv och gaffel.
Vi bokade ett bord för 6 personer men de satt upp en rund och en fyrkantig bord ihop... Ingen tanken från personalen på hur man ska sitta tillsammans vid ett bord!
Det slår mig att en restaurang kan vara så amatör trots det höga priset!

Tack travelers_Solna
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt Yakitori och Spicy Tuna Maki. Jag provade 2 japanska öl vilket blev en trevlig överraskning. Först en Amber Ale och sedan en Ale gjord på rött ris. Båda var goda med lite bett i.
Vi kommer gärna åter.

Tack Ralf W
Omdömet skrevs 16 juli 2017

Ett sushiställe med lite lyxigare feeling. Jag har varit här för både lunch och aw och alltid valt att sitta på uteserveringen.

Tack Lydia E

Resenärer som tittade på Raw Sushi & Grill tittade också på

Besökt Raw Sushi & Grill? Berätta vad du tyckte!

;