“En av Lidingö Centrums få restauranger med fullservice”
Omdöme om Jernet Bar & matsal

Jernet Bar & matsal
Rankad som nr 2 732 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 22 februari 2020

Lidingö Centrums största restaurang med servering hela dagen och kvällen veckans samtliga dagar. Bra lunch med flerra olika alternativ och stor varierad á la carte-matsedel. Oftast vällagat, rimliga priser och fullständiga rättigheter. Ibland lite nonchalant servicepersonal.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Stefan H

Omdömet skrevs 7 januari 2020

Återigen är denna restaurang en besvikelse. Åt dagens rätt "Raggmunk med Fläsk och Lingon. En raggmunk skall vara tunn och frasig inte tjock och degig. Fläsket skall vara ordentligt stekt, inte bara delvis. Lingon skall vara rårörda inte sylt.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Voyage727929
Omdömet skrevs 9 november 2019 från mobil enhet

Bästa maten och underbar personal då deras aw rockar med Majonäs på scenen och att personalen levererar som artister ... säger bara fantastiskt grymt bra

Datum för besöket: november 2019
1  Tack 654matse
Omdömet skrevs 29 oktober 2019

Åt lunch där med mina barn. Maten var så dåligt tillagad att den knappt gick att få i sig och efteråt insjuknade en av oss i matförgiftning. Varför vände vi inte bara i dörren som magkänslan sa till oss?

Datum för besöket: oktober 2019
3  Tack Philip T
Omdömet skrevs 14 augusti 2019 från mobil enhet

Härlig resturang i Lidingö centrum. I en fin äldre byggnad som skriker historia. Det som är lite tråkigt dock är att ovanvåningen inte alltid är öppen. Härlig uteservering och god mat där jag har provat ett flertal rätter. Min tjej tycker det är gott med :)

Datum för besöket: juni 2019
Tack Royqen

Resenärer som tittade på Jernet Bar & matsal tittade också på

Besökt Jernet Bar & matsal? Berätta vad du tyckte!