“Chanserat”

Kök: Grill, Europeiskt, Svenskt, Skandinaviskt, Modernt, Grill, Fusion
Bra för: Större grupper, Särskilda tillfällen, Romantiska möten, Barhäng
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Buffé, Bokningar
Område: Vasastan

Tråkig service. Stressad snorkig tjej hade vårat bord. Svarade knappt på tilltal. Långa naglar. Spelade hög dunka musik som inte passade när man sitter och äter.
Men maten var out standing!!!! Bland det bästa jag ätit. Tråkigt med servicen bara. Märks att Melker inte är ägare längre.

Datum för besöket: augusti 2021
2  Tack madeleinekarlsson86
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 219)

Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Har varit på Grill många gånger, men detta var första gången efter pandemin. Menyn var kraftigt krympt, nästan inga huvudrätter att välja på. Oxfilén som jag valde serverades yt-torr och kall. Köttet i sig var heller inte något speciellt, jag hade fått en bättre bit på min Coop-butik. Kanske är allt detta en effekt av pandemin och allt vad det har medfört för denna bransch. Vad vet jag. Men 2400 kr fattigare kändes det som en miss att gå dit. Avstår från nytt besök tills dess jag ser att menyn har utvidgats och restriktioner är helt borta och verksamheten går på full speed igen. Hoppas att jag får återkomma hit och skriva en bättre recension om några månader.

Datum för besöket: augusti 2021
1  Tack evapC8297ZD
Omdömet skrevs 27 juli 2021 från mobil enhet

Riktigt bra kött, klassiska tillbehör och vällagat. Lena som serverade oss var grym. Fixade bra för barnen och hjälpte mig och min fru på ett proffsigt sätt. Vi kommer definitivt tillbaka

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack Oskar D
Omdömet skrevs 9 mars 2021 från mobil enhet

Vi är nöjda med vår upplevelse på Grill. Oxfilén var god och vällagad och till fick man goda tillbehör på tallriken. Pommes'en var frasiga vilket var väldigt gott. Bra service, gullig servitris och fin inredning på restaurangen. Rekommenderar!

Datum för besöket: mars 2021
1  Tack 530sofiaaa
Omdömet skrevs 30 januari 2021

Otroligt god mat, snabb service och trevlig atmosfär. Kommer absolut att komma tillbaka samt rekommendera till andra.

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack amandabI4488KY

Resenärer som tittade på Grill tittade också på

Besökt Grill? Berätta vad du tyckte!