“Grill håller fortsatt en jämn nivå ”
Omdöme om Grill

Bra för: Romantiska möten, Större grupper, Barhäng, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Lunch, Frukost, Buffé, Bokningar
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Grill håller fortsatt en jämn hög nivå på maten. Givetvis är det grillat i olika former man ska äta här, köttet blir precis så som man beställer. Nedsidan är att det ganska ofta är orutinerad personal som inte har riktigt koll så väntetider kan bli lite långa. Men med positiv attityd så blir man ändå nöjd men inte 100..

Tack jandS5939YZ
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 211)

Omdömet skrevs 28 januari 2020

Helt magiskt! Bästa köttet på länge, bra service och personal!

Passar för alla familj, vänner, kollegor etc.

Tack Malarfilip
Omdömet skrevs 26 januari 2020

Vi hade bokat bord och anlände runt 20.00 då jag fyllde år, ett sällskap på 10 personer. Vi beställde mat och fick återkommande besked om att maten var påväg vilket visade sig ej var fallet, 22.15 valde vi att hungriga lämna restaurangen då vi fortfarande inte fått någon mat. Rekommenderas verkligen inte! Servicen och kundfokuserat var noll på denna restaurangen.

Tack O7617JJnathalief
Omdömet skrevs 18 januari 2020 från mobil enhet

Underbar mat, miljö och personal! Livlig miljö med livemusik. Goda drinkar. Personalen var proffsig, kunnig och trevlig. Supernöjd!

Tack vendelah2016
Omdömet skrevs 3 januari 2020

Vi hade nyårsmiddag. Maten var bra dock inte extra ordinary. Saknar gamla grill. Det var okej men gamla stolar från 1600talets design. Man satt som en rak pinne. Trångt och inte alls samma grill som för några år sen.

Datum för besöket: december 2019
Tack dezir_er2016

Resenärer som tittade på Grill tittade också på

Besökt Grill? Berätta vad du tyckte!