“Mysig atmosfär”

Bra för: Särskilda tillfällen, Barhäng, Större grupper, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Buffé, Bokningar
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 1 februari 2018 från mobil enhet

En mysig restaurang med trevlig och kunnig personal. Avnjöt en tre rätters middag i Biblioteket. Maten var trevligt presenterad och var god och vällagad. Bra miljö som bjöd in till samtal med en lagom ljudnivå.

Tack ingalill g

Omdömet skrevs 27 januari 2018 från mobil enhet

Va här och tog en 2 rätters . Så trevligt och gott. Service som man verkligen uppskattar . Maten va kanon bra . Presentation av varje rätt. Vin som passade bra till.

Tack Rosberg47
Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

En härlig branschmiddag för region mitt i Måleriföretagen.
Förutom välkomponerade rätter och fantastiskt vin till detta, så var det väldigt bra service.
Går gärna hit igen.
Ni gjorde vår kväll i tågvagnen.

Tack FredrikH586
Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

Vi var där ett större sällskap och fick en egen avdelning.

Trevlig personal. Bra mat. Riktigt trevlig miljö!

Vi hade alla en meny med 3-rätters och vinpaket. Alldeles utmärkt.

Tack Erik F
Omdömet skrevs 25 januari 2018 från mobil enhet

Förrätt med löjrom, huvudrätt ryggbiff med pommes och bea. Avslutningsvis creme brulee. Inte innovativt men vällagat och gott. Ok service.

Tack GunnarVanersborg

Resenärer som tittade på Grill tittade också på

Besökt Grill? Berätta vad du tyckte!