“Mysig miljö och god mat”
Omdöme om Grill

Grill
Boka med
Grill har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 80 av 3 159 Restauranger i Stockholm
Kök: Grill, Europeiskt, Svenskt, Skandinaviskt, Modernt, Grill, Fusion
Bra för: Särskilda tillfällen, Större grupper, Romantiska möten, Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Buffé, Bokningar
Område: Vasastan
Omdömet skrevs maj 11 2013 från mobil enhet

Det är miljön som sticker ut på Grill. Restaurangen är indelad i 8 olika sektioner som är olika och mysigt lite konstigt inredda. Maten är god, jag åt en perfekt stekt kalvfile. Något salt annars utmärkt. Personalen är kunniga och trevliga. Efterrätten, crème brule, var jättegod men alldeles för stor. Jag kommer att besöka Grill igen. Boka bord innan - det var fullt!

Tack Infoufot

Omdömet skrevs maj 7 2013

Missa inte den överdådiga grillbuffén på söndagar! Allt mycket vällagat och fräscht. Enormt mycket mat att välja på och enda sättet att lösa problemet med att man är sugen på allt är att återkomma. Då uppenbarar sig dock nästa problem då Grill oftast är fullbokat. Boka alltså bord i god tid. Maten och den fantastiska miljön är värd varenda krona.
Jag rekommenderar Grill å det varmaste!

Tack JDofSweden
Omdömet skrevs maj 4 2013

Gick hit utan några större förväntningar men blev glatt överraskad. Trevlig personal. ganska stor meny där det fanns flera spännande rätter. Lamm perfekt kom på en bricka med flera tillbehör.
Jag tog kalv och då var det endast en köttbit som man fick och inget annat. Jag beställde pommes och pepparsås och trodde att det skulle vara något annat tillbehör som ingick i beställningen kalv men så var det inte, lite konstigt med tanke på hur många andra rätter serverades. Kalven var dock utmärkt såsen god men om jag visst bättre skulle jag beställt någon grönsak till.

Tack Lars1960
Omdömet skrevs maj 4 2013 från mobil enhet

En unik restaurang. Klart värt ett besök. Med tanke på pris och atmosfär så får det bra betyg. Inredningen är väldigt annorlunda och cool. Grillen är underbar

Tack f_harrysson
Omdömet skrevs maj 3 2013

Mysigt, trivsamt, annorlunda och med en personlig retro-atmosfär. Plus det viktigaste, bra service och underbar mat. Det finns något för alla smaker och som en extra bonus så kolgrillas det mitt i restaurangen vilket är ett mycket trevligt inslag. Passar lika bra för större grupper som till middagen på tu man hand. Rekommenderas varmt:-)

Tack Eva P

Resenärer som tittade på Grill tittade också på

Besökt Grill? Berätta vad du tyckte!