“Inte bra”

Caliente Tapas Bar Kungsholmen
Boka med
Caliente Tapas Bar Kungsholmen har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 150 av 3 472 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi är vana restaurangbesökare, denna kväll var vi sugna på tapas och hoppade in på det ställe som låg närmast. Vi har ätit mycket tapas i så öl Sverige som i Spanien.
Vi valde 5 rätter att dela på.
Övriga gäster som kom efter oss fick såväl bröd och olivolja till bordet direkt, även mat långt innan oss. Vi fick inget bröd förrän vi efter en tid bad om det. Torrt och hårt. Det kändes som att det legat framme hela dagen.
Maten var tråkig och inga speciella smaker. Det finns så många bra tapasbarer i Stockholm som serverar riktigt vällagade tapas att välja istället. Vi kommer inte tillbaka.

Tack Tullingeegenkommun

Omdömet skrevs 11 februari 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat, jättetrevlig personal och vi hade såå trevligt. Fick vänta 30 min på bokat bord men det gör inget då resten var så himla bra. Priserna är ok, och så tycker jag man ska få MER av Pimientos de Padron men det göör inget :D Allt var så gott! Alla var suupernöjda.

Tack Lillabil
Omdömet skrevs 12 januari 2018

favorit i stan för oss, alltid trevliga bra priser god mat bra läge nära till allt. vi är här ofta på vardagar efter jobbet.

Tack adambarcelona1977
Omdömet skrevs 28 oktober 2017 från mobil enhet

Helt okej tapas.
Något hög musik.
Personalen var inte speciellt intresserade av vårt bord, tog tid att få avdukat, ingen fråga om vi önskade något mer.

Tack annalena_andersson
Omdömet skrevs 20 september 2017

Första intrycket är en trött restaurang där personalen bara vill gå hem. Möblerna och rummet i sig var i fint skick men var mer en barstämning än en tapasstämning som infann sig. Vi fick maten snabbt, var dock lite folk där just då.

Maten var tyvärr en riktig besvikelse. Friterad potatis var garanterat direkt ur en fryst påse, det tillagade köttet var kallt, såserna var dels från en burk men också riktigt dåliga när det gäller smak och konsistens. Det bröd som fanns vid sidan om var riktigt torrt och som pricken över i:et fick man magont efter besöket.

När servitrisen inte fick dricks blev hon sur och sa vare sig tack eller hej då.

Spar dina pengar för det var inte värt en enda krona.

Tack Farbrorsallad

Resenärer som tittade på Caliente Tapas Bar Kungsholmen tittade också på

Besökt Caliente Tapas Bar Kungsholmen? Berätta vad du tyckte!