“Affärslunch”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Djurgården och Djurgårdsbrunn
Omdömet skrevs 25 september 2017 från mobil enhet

Lugnt och trevligt ställe för en affärslunch, parkering på lagom avstånd och mycket trevlig och god service från entré till avslutad lunch. Tyskt tema på lunchen och en god Wiener snitsel avverkades. Ser fram emot nästa lunch.

Tack Henrik H

Omdömet skrevs 12 september 2017

Här äter man klassisk svensk husmanskost med skicklig och uppmärksam servispersonal. Gott och receptäkta.

Tack Olov M
Omdömet skrevs 4 september 2017

Vi var ett sällskap på 16 personer som var här på middag. Personalen var mycket hjälpsam med planeringen och jättebra service under middagen. Maten var mycket bra och uppskattad. Miljön är jättebra ute på Djurgården. - en toppenkväll på ett toppenställe!

Tack Ulf K
Omdömet skrevs 3 september 2017

Miljön på Wärdshuset Ulla Winbladh är fantastisk både inomhus och trädgården. Personalen är proffsig och vänlig, man känner sig välkommen och omhändertagen. Maten är vällagad och mycket god, vilket innebär att man får en underbar vistelse på Wärdshuset.

Tack Janne G
Omdömet skrevs 24 augusti 2017

Har besökt denna restaurang någon gång varje år sedan jag blivit tillräckligt vuxen. Har alltid varit nöjd med maten och servicen Uteplatserna är ett plus under den varma årstiden. Denna gång åt vi strömming och nötnougatmousse. Blev lagom mätta och
mycket belåtna.

Tack ulma42

Resenärer som tittade på Wärdshuset Ulla Winbladh tittade också på

Besökt Wärdshuset Ulla Winbladh? Berätta vad du tyckte!