“Nej, inget särskilt och inget som rekommenderas”
Omdöme om Bistro Süd

Bistro Süd
Rankad som nr 672 av 3 326 Restauranger i Stockholm
Kök: Franskt, Svenskt
Bra för: Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Uteservering, Bokningar
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 20 september 2020 från mobil enhet

Vi var här för första gången.
Till maten drack vi bl.a. Cannonball (Cabernet Sauvignon 2017).
Råbiff till förrätt
Grillad Entrecote till varmrätt
Mat på kalla tallrikar - dåligt!
Maten fick betyget 3 av 5.
Inget särskilt alltså.

Servicen fick betyg 2 av 5. Här har man mycket att jobba på. Uppmärksamheten var enormt bristfällig.

Vi rekommenderar inte detta ställe!

Datum för besöket: september 2020
1  Tack bj_rnd710

Omdömet skrevs 19 juli 2020

Stannade till på denna härliga restaurang för en lättare middag. Personalen var fantastiskt trevlig. Vi hade med oss vår labrador som genast fick en skål vatten och ett toppenbemötande. Jag åt en riktigt trevlig råbiff med pommes och till det en flaska rött. Hit kommer vi återvända många gånger!

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack nicklas_jkp
Omdömet skrevs 11 juni 2020 från mobil enhet

Vi tog in en ångad röding med vårprimörer, fick in en fin bit röding med riktigt bra smörsås. De så kallade vårprimörerna bestod tyvärr av vattnig potatis, kokt rädisa, blomkål, broccoli, roten av grön sparris och morot med den gröna delen närmast blasten kvar..
Det är något vi påtalade och hovmästaren förstod men negligerade helt. Falsk marknadsföring?
De har en riktigt trevlig vinlista! Servicen beror på vem som serverar

Datum för besöket: juni 2020
2  Tack 433mikaeld
Omdömet skrevs 21 april 2020

Denna pärla i härligaste Södermalm serverar alltid god mat från trevlig och glad personal. Alltid pålitligt och alltid värt ett besök :)

Datum för besöket: mars 2020
Tack Martin J
Omdömet skrevs 7 mars 2020 från mobil enhet

Åk hit o ät rödingen eller den friterde torsken! Två av de bästa fiskrätterna jag någonsin njutit av! Mysig miljö o rapp o personlig service med ”Söder-touch” gjorde besöket till en totalupplevelse av rang!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Trapric

Resenärer som tittade på Bistro Süd tittade också på

Besökt Bistro Süd? Berätta vad du tyckte!