“En smaklig lunch”

Kök: Indiskt
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

På rekommendation provade jag att äta lunch här.
Liten lokal och uppmärksam och trevlig personal.
Jag valde Tarka Dal från lunchmenyn.
Mycket gott!
Jag återkommer definitivt med sällskap för att äta middag.

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack torde583

Omdömet skrevs 13 februari 2020

Ett trivsamt ställe. Trevligt lugnt bemötande. Maten väldigt god. Fräscht och gott med goda tillbehör.

Datum för besöket: februari 2020
Tack J273YNcamillab
Passenger43707644536, Marknadsföring på Restaurang Lilla Karachi, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2020

Tack så Mycket!

Omdömet skrevs 16 augusti 2019 från mobil enhet

Vi åt lax och lamm. Båda rätterna var utmärkta och servicen var suverän av trevlig personal. Hit går vi gärna igen.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Åke P

Tack så Mycket Åke P.

Omdömet skrevs 7 juli 2019 från mobil enhet

Sämsta indiska maten jag ätit, bismak på kycklingen och dåligt kryddat. Fick betala fullt pris fast jag klagade på dålig mat. Rekommenderas inte!

Datum för besöket: juli 2019
Tack TyresoTrollis
Omdömet skrevs 29 juni 2019 från mobil enhet

Maten var god och jag har inget negativt att säga om den. Dock var personalen skitotrevliga. Det kändes som de inte ville att vi skulle vara där, stod och glodde på oss när vi åt, svarade knappt på frågor och blev irriterade när vi frågade om maten/vatten. Kommer ALDRIG gå dit igen.

Datum för besöket: juni 2019
Tack emmao528

Resenärer som tittade på Restaurang Lilla Karachi tittade också på

Besökt Restaurang Lilla Karachi? Berätta vad du tyckte!