“Oväntat bra ”

Bra för: Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Middag, Uteservering, Bokningar
Område: Gamla stan och Riddarholmen
Omdömet skrevs 11 juli 2018 från mobil enhet

Spontanbesök sex personer fick ett bra bord direkt. Blev serverad bra mat, köttet var väldigt mört. Vi frågade om vissa tillbehör som inte fanns på menyn men inga problem det fixar vi sa personalen. Stort gilla på det. Rekommenderas verkligen.

Tack MariaN757

Omdömet skrevs 28 juni 2018 från mobil enhet

Fantastisk mat och strålande service gjorde vår kväll till oförglömlig! Restaurang är perfekt för så väl en kväll efter jobbet som en trevlig helg middag. Rekommenderas varmt!

Tack Pietro E
Omdömet skrevs 18 juni 2018

Vi har tidigare ätit på Bistro ruy och det har varit bra därför provade vi grill. Trevligt bemtande och bra viner i kombination med mycket god mat till rimliga priser. Väl värt ett besök i Gamla stan.

Tack Anders L
Omdömet skrevs 10 juni 2018 från mobil enhet

Var här för första gången, enkel meny där man lätt kan kombinera sin egen mat!
Perfekt för oss med allergier! Vi testade kyckling, biff och surf&turf och alla var riktigt nöjda! Sötpotatisstripsen var så goda! Proffsig personal fastän vi var veliga och ändrade och hade oss, ni fixade allt med ett leende på läpparna! Hit kommer vi gärna tillbaka!!

Tack MsHappy1979
Omdömet skrevs 13 maj 2018 från mobil enhet

Stannade till för att ta en öl under vår vandring i gamla stan. Trevlig uteplats och jättetrevlig personal. Maten som andra gäster tog in såg bra ut i alla fall.

Tack Peter S

Resenärer som tittade på Grill Ruby tittade också på

Besökt Grill Ruby? Berätta vad du tyckte!