“Bästa restaurangen”
Omdöme om Belgobaren

Belgobaren
Rankad som nr 204 av 3 387 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm

Nu har vi igen besökt Belgobaren med samma underbara service god mat och goda kalla drycker och en fantastisk service underbar personal ett ett besök är ett måste om man är i Stockholm

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack 907christina

Omdömet skrevs 14 oktober 2020 från mobil enhet

Att äta o dricka och bo, är en god kombination.
Belgobaren är fantastisk god kombination med Freys Hotell.
Deras musselmeny med (i vårat fall Belgisk öl) är gudomlig.
Finns i flera olika varianter å smaker. Servicen är lättsam å tålmodig

Prova detta.❤️

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack hanssusanne1962
Omdömet skrevs 12 oktober 2020

Fantastisk liten krog med underbar service trevlig personal kunnig och otroligt god mat vi kan verkligen rekommendera Belgobaren prova deras musslor är ett måste

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack 907christina
Omdömet skrevs 25 april 2020 från mobil enhet

På Belgobaren rekommenderar jag att man äter någon av restaurangens musslor och det finns cirka 10 olika varianter. Till musslorna ingår ett glas vin eller belgisk öl.
Gillar man öl så ska man definitivt testa lambic, gueze eller kriek. Eller kanske världens bästa öl? Westvleteren 12 (XII)

Datum för besöket: april 2020
1  Tack tege11
Omdömet skrevs 4 april 2020 från mobil enhet

På Belgobaren bör man ta musslor med pommes frites. Det finns flera sorter att välja på. Vi tog med chili, hummersås och pepparrot. De med hummersås var bäst. Det var gott, men inget särskilt ändå. Det var dock prisvärt, eftersom dryck ingick om man beställde 1 kg musslor. Goda pommes frites. Servicen var bra hela tiden och vi hade en trevlig stund efter jobbet helt enkelt. Vi provade tyvärr inte någon av alla ölsorterna, utan det får bli nästa gång. Som dessert blev det crème brulée med bär respektive chokladfondant med glass. Bra avslutning!

Datum för besöket: april 2020
Tack fitzbenedict

Resenärer som tittade på Belgobaren tittade också på

Besökt Belgobaren? Berätta vad du tyckte!