“Ölproducenter”

Belgobaren
Rankad som nr 231 av 3 384 Restauranger i Stockholm
Område: Norrmalm
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

Mkt god service, god mat o öl. Kan varmt rekommendera deras egna korvar med tillhörande öl. Mysigt ställe

Datum för besöket: februari 2020
Tack anci s

Omdömet skrevs 1 februari 2020

Belgobaren har en mängd olika ölsorter att välja på så det finns öl för alla smaker. Vi åt även en sen lunch på Belgobaren och maten smakade utmärkt. Trevlig service av personalen.

Datum för besöket: november 2019
Tack bewox
Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Mycket bra val om du gillar öl (ale). Kunnig och engagerad bartender (Hookie). Många ölsorter (400+) att välja mellan!

Tack Jimpalimpa
Omdömet skrevs 13 januari 2020 från mobil enhet

Allting var bra och så men hade inte ”det lilla extra”, vilket var synd då jag hade väldigt höga förhoppningar. Åt moule classic, samma där : bra men inte superduperbra, hade velat ha mer sälta i maten. Servicen va okej, bordet va okej, stämningen va okej, tyvärr inte mer än så. Kul att prova men ingen wow-upplevelse.

Tack moafasah
Omdömet skrevs 11 januari 2020 från mobil enhet

Efter att en erbjudandeskylt var viktigare att ställa undan än att ta mot nyinkomna gäster och att minuten efter rycka på axlarna när en kollega försökte få personen att hjälpa oss, valde vi att gå till en annan restaurang. Bättre kan ni.

Tack vild476

Resenärer som tittade på Belgobaren tittade också på

Besökt Belgobaren? Berätta vad du tyckte!