“Fantastisk mat och mysig stämning.”
Omdöme om Resturang Cypern

Resturang Cypern
Boka bord
mån 14/10
20:00
Rankad som nr 171 av 3 783 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs för 6 dagar sedan

Vi har ätit där många gånger, alltid lika trevlig personal och stämning. De bjuder verkligen på sig. Maten är helt underbar, tar nästan alltid deras Meze som är supergod.

Datum för besöket: november 2018
Tack Maria D

Omdömet skrevs 7 september 2019 från mobil enhet

Min man och jag var där en fredagskväll.Vi beställde in två förätter som vi delade på "fåroströra med sting" och "vitlöksbröd toppad med fetaost".Till huvudrätt valde vi "grillade lammracks".Det smakade mycket bra.Vi blev mycket väl bemötta av personalen.Vi ger högsta betyg till Cypern.

Datum för besöket: september 2019
Tack 848marie
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Ett super mysigt ställe med god mat!! Kan starkt rekommendera. Jag och min kompis åt förrätt och huvudrätt som var jättegod.
Precis när jag ätit upp den goda maten svimmade jag, personalen hanterade det hela smidigt och proffesionellt! Det märks att de gått på utbildning för HLR. Kände mig jätte trygg och bra bemött från att jag kom dit till att jag blev hämtad med ambulans.
Kan varmt rekommendera Restaurang Cypern.

Datum för besöket: juli 2019
3  Tack 289natalig
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Väl lagad och god mat med trevlig personal. Vi tog en röra och vitlöksbröd och förrätt sen tog vi lamm och entrecote köttet var perfekt tillagat du får mycket mat. Vi kan varmt rekommendera ett besök här. Vi återkommer nästa gång vi är i Sthlm. Hälsningar från Avesta.

Datum för besöket: juli 2019
2  Tack 527anneliel
Omdömet skrevs 1 juni 2019 från mobil enhet

Var på denna härliga grekiska restaurang o bara njöt! Genuint, underbart god mat o bra service.
Kan varmt rekommendera Kreato Meze med underbart god för- och varmrätter

Datum för besöket: maj 2019
Tack Annkickan

Resenärer som tittade på Resturang Cypern tittade också på

Besökt Resturang Cypern? Berätta vad du tyckte!