“God bra & bra personal! ”
Omdöme om Resturang Cypern

Resturang Cypern
Boka bord
lör 21/9
20:00
Rankad som nr 180 av 3 767 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Ett super mysigt ställe med god mat!! Kan starkt rekommendera. Jag och min kompis åt förrätt och huvudrätt som var jättegod.
Precis när jag ätit upp den goda maten svimmade jag, personalen hanterade det hela smidigt och proffesionellt! Det märks att de gått på utbildning för HLR. Kände mig jätte trygg och bra bemött från att jag kom dit till att jag blev hämtad med ambulans.
Kan varmt rekommendera Restaurang Cypern.

Datum för besöket: juli 2019
3  Tack 289natalig

Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Väl lagad och god mat med trevlig personal. Vi tog en röra och vitlöksbröd och förrätt sen tog vi lamm och entrecote köttet var perfekt tillagat du får mycket mat. Vi kan varmt rekommendera ett besök här. Vi återkommer nästa gång vi är i Sthlm. Hälsningar från Avesta.

Datum för besöket: juli 2019
2  Tack 527anneliel
Omdömet skrevs 1 juni 2019 från mobil enhet

Var på denna härliga grekiska restaurang o bara njöt! Genuint, underbart god mat o bra service.
Kan varmt rekommendera Kreato Meze med underbart god för- och varmrätter

Datum för besöket: maj 2019
Tack Annkickan
Omdömet skrevs 28 april 2019 från mobil enhet

Tidig middag med dottern. Vi var helt själva i den mysiga, grekiskt inredda restaurangen en bra stund. Inredningen höjde mysfaktorn och plus för att det spelades grekisk musik. Trevlig personal var uppmärksamma hela tiden. Vi beställde sallad med halloumi och kyckling samt fetaostbiffar i mustig tomatsås. Till det drack vi husets vita vin, lätt och friskt. Vi fick in bröd som kunde förgyllas med olivolja och salt. Maten var gudomligt god, fräsch och med härliga smakkombinationer. Som dessert beställde vi chokladsufflé med vaniljglass samt sorbet med karamelliserade bananer. Också jättegott. Andra gäster har klagat på att servitörerna har skyndat på dem, men det kände vi inget av. Å andra sidan satt vi bara där i drygt 1,5 timme. Men när vi bokade bord på hemsidan var de väldigt tydliga med att vi kunde sitta i max 2 timmar. Så vi kommer absolut att försöka komma hit igen!

Datum för besöket: april 2019
Tack 813maling
Omdömet skrevs 14 april 2019 från mobil enhet

Har aldrig blivit besviken på den mat och dryck vi har ätit/druckit på restaurang Cypern. Inte heller denna gång. Ett par småmissar vid serveringen men uppvägdes av mycket trevlig personal.
Vi kommer gärna tillbaka.

Datum för besöket: april 2019
Tack 3tommyn

Resenärer som tittade på Resturang Cypern tittade också på

Besökt Resturang Cypern? Berätta vad du tyckte!