“Nyårsafton”
Omdöme om Resturang Cypern

Resturang Cypern
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Resturang Cypern har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 147 av 3 576 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 7 januari 2019 från mobil enhet

Avnjöt en nyårssupe med gott vin, mycket god förrätt, grymt god huvudrätt och magisk efterrätt.

Trevlig familjär stämning, mycket bra service!

Blev personligt uppringd av ägaren efter en liten miss på notan som genast rättades till, får full poäng av mig!

Datum för besöket: december 2018
Tack 350lenaw

Omdömet skrevs 11 december 2018 från mobil enhet

Otroligt gott! Rekommenderar mezas. Bästa tsatsiki jag någonsin ätit. Allt var väldigt vällagat och bra komponerat.

Datum för besöket: december 2018
Tack Anna O
Omdömet skrevs 18 november 2018 från mobil enhet

Har tidigare ätit den bästa tzatziki någonsin på resturang Cypern. Nu var det en helt annan tzatziki..smaklös och tråkig.
Goda grillspett med härlig potatis i en mysig lokal. Bra söndags häng, vårat sällskap var behållningen.

Datum för besöket: november 2018
Tack 255lenis
Omdömet skrevs 3 november 2018

Jag hittade restaurangen på TripAdvisor. Brukar inte vistas i detta område särskilt ofta, så därför var det lite av en chansning.
Man verkade ha försökt bibehålla de grekiska smakerna och inte anpassa rätterna till något karaktärslöst som passar alla svenskar. Dessutom var kyparen uppmärksam, trots att vi inte beställde en trerättersmeny. Det var en väldig stor skillnad mellan detta restaurangbesök och ett som jag skrev om tidigare i somras. (Norrqvarn – som ligger vid Göta kanal)

Datum för besöket: oktober 2018
Tack aklia2018
Omdömet skrevs 30 september 2018 från mobil enhet

Vi var ett mindre sällskap som kom till Restaurang Cypern, inte för första gången utan ett återbesök med höga förväntningar.
Restaurangen har en förbluffande stor omsättning på sällskap, vi satt bra inne i hörnan och nära oss byttes stora sällskap flera gånger. Alla såg mycket nöjda ut.
Maten:
Vi bestämde oss för varmrätt och dessert, Genomgående vällagat och gott, bra service med hänsyn taget till hur många gäster som fanns i lokalen.
Bra rekommendationer från kyparen angående till exempel dryck till vald mat.
Deras baklava är bara så god, i lagom portion.

Priserna är klart rimliga, varmrätter från strax under till strax över 200 SEK.
Så bra värde för pengarna.
Rekommenderas varmt.

Boka bord i god tid, där är ofta helt fullt.

Datum för besöket: september 2018
Tack cmv_nordahl

Resenärer som tittade på Resturang Cypern tittade också på

Besökt Resturang Cypern? Berätta vad du tyckte!