“Så gott, och vilken atmosfär”
Omdöme om Resturang Cypern

Resturang Cypern
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Resturang Cypern har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 182 av 3 531 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 30 september 2018 från mobil enhet

Vi var ett mindre sällskap som kom till Restaurang Cypern, inte för första gången utan ett återbesök med höga förväntningar.
Restaurangen har en förbluffande stor omsättning på sällskap, vi satt bra inne i hörnan och nära oss byttes stora sällskap flera gånger. Alla såg mycket nöjda ut.
Maten:
Vi bestämde oss för varmrätt och dessert, Genomgående vällagat och gott, bra service med hänsyn taget till hur många gäster som fanns i lokalen.
Bra rekommendationer från kyparen angående till exempel dryck till vald mat.
Deras baklava är bara så god, i lagom portion.

Priserna är klart rimliga, varmrätter från strax under till strax över 200 SEK.
Så bra värde för pengarna.
Rekommenderas varmt.

Boka bord i god tid, där är ofta helt fullt.

Tack cmv_nordahl

Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Ganska litet och ger ett anspråkslöst intryck. Vi valde "kött-meze" och fick en lång rad av mycket goda rätter. Servicen var utmärkt, rekommenderas starkt.

Tack 552fredrik_
Omdömet skrevs 5 september 2018 från mobil enhet

Genuina smaker och trevlig lokal. Var uppmärksam på att köttet generellt sett är stekt allt för länge. Inte så stort så ett tips är att boka bord.

Tack marcusbV4514BR
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

Maten är helt underbar! Känns vällagad och lite lyxig. Gott vin och bubbel. Enda lilla minuset var den ena servitrisen som verkade ha en dålig kväll och var lite otrevlig... Kan varm rekommendera Cypern!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Sophie75
Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Grymt ställe på lunchen, varierar menyn, måttliga portioner och bra salladsbuffé.
På kvällen är det mysig stämning och ännu godare mat. Glöm inte ta en baklava med glass som efterrätt!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack gabbe2018

Resenärer som tittade på Resturang Cypern tittade också på

Besökt Resturang Cypern? Berätta vad du tyckte!