“Världsklass”
Omdöme om Resturang Cypern

Resturang Cypern
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Resturang Cypern har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 182 av 3 531 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Ganska litet och ger ett anspråkslöst intryck. Vi valde "kött-meze" och fick en lång rad av mycket goda rätter. Servicen var utmärkt, rekommenderas starkt.

Datum för besöket: september 2018
Tack 552fredrik_

Omdömet skrevs 5 september 2018 från mobil enhet

Genuina smaker och trevlig lokal. Var uppmärksam på att köttet generellt sett är stekt allt för länge. Inte så stort så ett tips är att boka bord.

Datum för besöket: september 2018
Tack marcusbV4514BR
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

Maten är helt underbar! Känns vällagad och lite lyxig. Gott vin och bubbel. Enda lilla minuset var den ena servitrisen som verkade ha en dålig kväll och var lite otrevlig... Kan varm rekommendera Cypern!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Sophie75
Omdömet skrevs 13 augusti 2018 från mobil enhet

Grymt ställe på lunchen, varierar menyn, måttliga portioner och bra salladsbuffé.
På kvällen är det mysig stämning och ännu godare mat. Glöm inte ta en baklava med glass som efterrätt!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack gabbe2018
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang med riktigt god mat. Alla rätter såg fräscha ut och de smakade riktigt gott. Otrevligt bemötande när vi kom och stressad personal under middagen. Det blev dock bättre allt eftersom kvällen gick och på slutet var de riktigt glada och trevliga.

Datum för besöket: juli 2018
Tack thezzyy

Resenärer som tittade på Resturang Cypern tittade också på

Besökt Resturang Cypern? Berätta vad du tyckte!