“Mycket gott! ”
Omdöme om Resturang Cypern

Resturang Cypern
Boka med
Spara upp till 20°% när du bokar online *
Resturang Cypern har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 182 av 3 531 Restauranger i Stockholm
Område: Östermalm
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Trevlig restaurang med riktigt god mat. Alla rätter såg fräscha ut och de smakade riktigt gott. Otrevligt bemötande när vi kom och stressad personal under middagen. Det blev dock bättre allt eftersom kvällen gick och på slutet var de riktigt glada och trevliga.

Tack thezzyy

Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Jag och min fru åt en av de bästa måltiderna vi ätit någonsin. Väldigt trevlig och kunnig personal. Bra utbud på deras sommarmeny och perfekt tillagad mat. Allt för ett rimligt pris. (Bokade genom TripAdvisor, så sparade 20% på notan) Kan inte bli bättre. Rekommenderas!

1  Tack StefanEncrona
Omdömet skrevs 28 juli 2018

Maten är förträfflig. Men den överträffas av den jättetrevliga servitrisen som tog hand om oss på allra bästa sätt!!!

Tack 350niclasb
Omdömet skrevs 26 juli 2018 från mobil enhet

Vi hittade restaurangen via TripAdvisor och vilket guldkorn! God vällagad mat och kanonservice (2018-07-26). Vi åt souvlaki med kyckling och fläskfilé samt bifteki. Dottern valde crepa med nutella och banan och var mer än nöjd.
Rekommenderas varmt, värt ett besök!

Tack 390camilla_
Omdömet skrevs 29 maj 2018

Fick tips på hotellet att det skulle finnas bra mat här och det stämde mycket bra. Grekisk vällagad mat, jättegott salladsbord och mycket trevlig personal.

Datum för besöket: maj 2018
Tack Henrikstrandberg

Resenärer som tittade på Resturang Cypern tittade också på

Besökt Resturang Cypern? Berätta vad du tyckte!