“Ett måste!”

Rankad som nr 67 av 3 473 Restauranger i Stockholm
Område: Vasastan
Område: Vasastan
Omdömet skrevs 11 maj 2018

En klassiker. Ofta lång kö men det är värt att vänta och många har rest långt. Riktiga korvar med surkål som tillbehör.

1  Tack TorbjornHallberg

Omdömet skrevs 26 april 2018 från mobil enhet

Den bästa korvkiosken i Stockholm! Riktiga korvar, äkta surkål. En paprikakorv med pepparrot och surkål rekommenderas.

Jag har ätit här säkert 50 gånger. Både jag och min 12-åriga dotter älskar Günthers.

Enda anledningen till att Günthers inte får en 5:a är att alla såser och sånt som han häller i endast hamnar i botten. Skulle han se till att smeta ut det med en sked längs hela baguetten så skulle det bli en 5:a.

1  Tack Annika L
Omdömet skrevs 29 mars 2018

Helt magiskt goda korvar och tillbehör i all dess enkelhet! Värt ett och flera återkommande besök. Riktigt bra korvar!

Tack Christer A
Omdömet skrevs 2 februari 2018 från mobil enhet

Värt att testa ifall man har tid. Det är en bit att gå och är i princip alltid kö. Men när man väl är där är det värt det.

Tack Adam F
Omdömet skrevs 24 januari 2018

Man frågar sig, hur ska korv smaka? Precis såhär! Har prövat de flesta av korvarna med olika kombinationer av tillägg - alla väldigt goda!

1  Tack Curiosity806184

Resenärer som tittade på Gunters korvar tittade också på

Besökt Gunters korvar? Berätta vad du tyckte!