“Utmärkt ”
Omdöme om Roppongi

Roppongi
Boka med
Roppongi har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 372 av 3 508 Restauranger i Stockholm
Kök: Sushi
Middagsalternativ: Bokningar
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

Trevlig restaurang, god mat och bra personal. Restaurangen är lite trång, samtidigt som den är mysig. Vi åt förrätt och huvudrätt båda fick vi snabbt. Jag tog Spicy Tuna mmmmmmm. Återkommer gärna. Notan helt ok.

Tack CGIS64

Omdömet skrevs 25 februari 2017 från mobil enhet

Fantastisk sushi och sashimi! Mysig Japan som kanske inte ser så mysig ut från utsidan, men är så mkt mer på insidan. Grym yakiniku skulle säga att det är en av Stockholms bästa! Bra service. En av dom bästa japaner i Sthlm

Tack 909mickea
Omdömet skrevs 15 januari 2017 från mobil enhet

Mysigt sushi hak där dom serverar god mat gått vin. Perfekt stammis hak där du kan hänga ofta. Deras sushi strutar är så goda.

Tack Anneli808
Omdömet skrevs 15 november 2016

Restaurangen är litet men stämningen är mysigt och bakgrundsmusiken inte allt för påträngande. Vi var två på detta besök och detta var också första gången. Beställde in två förrätter och sedan en stor mixtallrik med sushi och sashimi för två personer. Tycker att maten som serverades hade ett fint upplägg och smakade gott. Generellt känns det som ett bättre sushiställe. Personalen var vänlig och servicen godkänt. Om ni beställer bord så beställ gärna en bit ifrån entrén, det kan bli lite kyligt.

2  Tack Anders H
Omdömet skrevs 29 juli 2016 från mobil enhet

Länge sedan vi var här. Åt friterad glaskrabba och halstrad tonfisk. Plus sushi. Och drack olika sorts sake. Krabban var något alldeles extra likaså tonfisken.
Sushin utmärkt. Varje bit hade sin egen smak.
Ett av de bästa sushi ställena i Stockholm. Mycket bra service också.

1  Tack sirpe

Resenärer som tittade på Roppongi tittade också på

Besökt Roppongi? Berätta vad du tyckte!