“Stroppigt och nonchalant”

Kök: Svenskt
Bra för: Affärsmöten, Lokal mat, Romantiska möten, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Buffé, Bokningar
Område: Norrmalm

Nja, den stroppiga och nonchalanta kyparen drar ned vårt betyg helt och hållet.

När vi som första restaurangbesök tar med sig de äldre släktingarna ut för första gången på 1,5 år hade det varit trevligt med ett bemötande som var omfamnande och varmt. Istället möts vi av nonchalans, noll lyhördhet när det gäller vinval, ingen som helst kvittering på att potatisen till Biff Rydberg var översaltad, osv. Jag har varit här flera gånger och gillar Cadierbaren men nu är konkurrensen i Stockholm så stor att jag faktiskt kommer att välja andra ställen framöver.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Kristina A

Omdömet skrevs 20 februari 2021

Förväntningarna var stora men kom lite på sne. Maten var bra, varmrätten fantastisk. Servicen var rörig, personalen kom och frågade samma sak flera gånger. Fick be om efterrätten. Fick vänta på att få betala notan var fel men till vår fördel. Kändes lite snopet när vi äntligen skulle få gå på Grand.

Datum för besöket: februari 2021
Tack Susanne V
Omdömet skrevs 28 december 2020 från mobil enhet

Vi lyxade till det över julhelgen och beställde hem julbordet för sex personer. Allt man kunde önska sig. Jättegott!Perfekt sätt att få julstämning utan ansträngning.

Datum för besöket: december 2020
2  Tack KlJPe
Omdömet skrevs 14 december 2020

Gå inte hit om du har någon allergi. Restaurangen vill inte ha dig som gäst. De har ingen lust att ta ansvar, för mycket arbete. Finns många andra gäster de hellre prioriterar.

Datum för besöket: december 2020
Tack Dinner-Travel
Omdömet skrevs 24 november 2020

Underbar välkomponerad mat, trevlig stämning och servicen var utmärkt. Ett säkert kort att besöka om man vill ha god service och fantastisk mat

Datum för besöket: november 2020
Tack 500emelies

Resenärer som tittade på Verandan tittade också på

Besökt Verandan? Berätta vad du tyckte!