“Middag”

20:00
Rankad som nr 562 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område

God mat och mycket trevlig personal. Lokalerna var inte så mysiga, kanske men den trevliga personalen vägde upp.

Datum för besöket: maj 2021
Tack W9186QMjohannab

Omdömet skrevs 8 mars 2021

Jag och min vän beställde hem mat från den här restaurangen. Maten var fantastisk! Vi bägge konstaterade att det var bland det bästa vi ätit. Aningens dyrare än snittet men det var det värt.

Datum för besöket: mars 2021
Tack 171jonasb
Omdömet skrevs 14 februari 2021

Idag besökte vi för första gången Namaskaar indian restaurant i Hammarby sjöstad.
Beställde med oss mat, och oj så gott det var.
Kommer att återkomma dit! Toppen!

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack Rose-Marie B
Omdömet skrevs 4 september 2020

När vi är i området så går vi hit. Bästa indiska maten jag ätit i Stockholm, alltid lagom väntan på maten, exakt så spicy som man själv efterfrågar, bra med personal som är trevliga och tillgängliga och jag gillar den enkla uteserveringen. Fortsätt så! Vi kommer tillbaka!

Datum för besöket: september 2020
Tack V9846JUmarias
Omdömet skrevs 28 augusti 2020 från mobil enhet

Vår stamrestaurang - har alltid hållit bra kvalitet. Har haft några tjänsteresor till Indien, och konstaterar att Namaskaar är autentisk och prisvärd. Dessutom trevlig betjäning, och barnvänlig!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack JQNI

Resenärer som tittade på Namaskaar tittade också på

Besökt Namaskaar? Berätta vad du tyckte!