“Gott”

Rankad som nr 620 av 3 382 Restauranger i Stockholm
Område: Södermalm Område
Område: Södermalm Område
Omdömet skrevs 2 februari 2020

Men jag hade väntat mig mer givet de översvallande recensionerna. Chicken Tikka marsalan var mör men såsen rinnig.

Datum för besöket: februari 2020
Tack Ninaaterute

Omdömet skrevs 7 december 2019 från mobil enhet

Besökte denna restaurang före en konsert. Det var snabb och bra service. Maten smakade bra och kom in fort.

Datum för besöket: december 2019
Tack vackrareivarmland
Omdömet skrevs 6 november 2019 från mobil enhet

Var på tjänsteresa och hamnade här då jag kollade Ttipadvisor på restauranger i närheten. Älskar indiskt och blev inte besviken här. Eventuellt lite mkt att välja på i menyn men visste vad jag var ute efter och servitören hittade precis rätt för mig, väldigt gott! Kändes heller inte konstigt att sitta själv (var faktiskt en till som gjorde det).

Datum för besöket: november 2019
Tack I8729EGveronicap
Omdömet skrevs 26 oktober 2019 från mobil enhet

Riktigt bra indisk mat! Rekommenderas starkt! Lite tråkig inredning, men det är obligatoriskt när det kommer till bra indisks restauranger.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 434jow
Omdömet skrevs 30 september 2019

Besökte dem för en lunch och blev mycket positivt överraskad. Maten höll en mycket bra klass som jag bara måste rekommendera. Fräscht och smakrikt. Inte exakt indiskt men mycket bra.

Datum för besöket: september 2019
1  Tack LarsBengtsson

Resenärer som tittade på Namaskaar tittade också på

Besökt Namaskaar? Berätta vad du tyckte!