“God Koreansk BBQ”
Omdöme om Pong Lindhagen

Pong Lindhagen
Boka med
Spara upp till 50°% när du bokar online *
Pong Lindhagen har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 557 av 3 365 Restauranger i Stockholm
Område: Kungsholmen
Område: Kungsholmen
Omdömet skrevs 31 augusti 2017

Mycket god och prisvärd koreansk BBQ. Trevligt att även den vanliga buffen ingick i priset. Uppmärksam och hjälpsam personal gav god service.

Tack 533tomasa

Omdömet skrevs 11 augusti 2017

Suverän mat och bra service, Jag kan starkt rekommendera deras Korean BBQ där man även kan ta del av vanliga buffén

Tack Peter W
Omdömet skrevs 8 augusti 2017

En asiatisk buffe' med bra blandning mellan wok, sushi, dumplings och annat smått och gott. Gillar du stark thaimat finns även det. Det kommer ofta asiatiska turister med reseledare, bara det är ett bra betyg, då vet man att det är bra kvalitet och inte för anpassat till svensk standard. Toppentrevlig och mycket uppmärksam personal. Hit kommer vi så ofta vi har vägarna förbi.

1  Tack kristianh653
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Bra service och bra mat både buffén och k-bbq, tipsar stort!! Man blir mät och belåten! Man får mycket kött och tillbehör till kbbq och mycket hjälp! Väldigt proffesionellt!

Tack 665sara
Omdömet skrevs 6 augusti 2017

Vilken matupplevelse. Riktigt bra service från början till slut. Ett spännande koncept med korean bbq, att grilla sina egna tillbehör. Rekommenderar starkt att prova på! Vi återkommer inom kort.

Tack J3045TIjessicar

Resenärer som tittade på Pong Lindhagen tittade också på

Besökt Pong Lindhagen? Berätta vad du tyckte!